دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
تکریم سرگروه های فعال تبلیغی جهادی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در منزل سرگروه های تبلیغی جهادی این دفتر، از تلاش ها و مجاهدت های آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور در منزل سرگروه های تبلیغی جهادی این دفتر، از تلاش ها و مجاهدت های آنان قدردانی کرد.

در این دیدار لوح تقدیری به گروه های تبلیغی حضرت جواد الائمه علیه السلام، الزکیة الطاهرة و شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز تقدیم شد که در بخشی از متن این تقدیر نامه آمده است که درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی به مجاهدانی که عَلَم رسالت پاسداری دینی از انقلاب اسلامی را بر دوش کشیده و عنوان پیروی از مکتب نورانی اسلام ناب محمدی را به شایستگی حفظ نموده اند.

همچنین در ادامه این تقدیرنامه آمده است که "کسانی که با ایثار و فداکاری خود در جهت تبلیغ دین و ارزشهای الهی جانفشانی می کنند و به یقین مصداق بارز آیه شریفه « اَلَّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللهِ وَ یَخشَونَهُ وَ لا یَخشَونَ اَحَداً اِلَّا الله» هستند.

بنا به گفته رئیس اداره فرهنگی تبلیغی نمایندگی خوزستان، شروع این بازدید ها و تقدیر از شهر اهواز بوده و سرکشی به گروه های تبلیغی دیگر شهرستان های خوزستان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha